Logo

Volná místa

Na naší klinice si zakládáme nejen na přátelské a příjemné atmosféře uvnitř pracovního týmu, ale především na odbornosti, profesionalitě a vysoce individuálnímu přístupu. Pacient je pro nás vždy na prvním místě.

Kdo jsme?

Již od svého založení v roce 2006 patří Reprofit mezi nejúspěšnější kliniky reprodukční medicíny poskytující komplexní péči v oblasti asistované reprodukce, gynekologie a péče o těhotné a v neposlední řadě onkologické prevence v rámci gynekologie. Naše klinika je největším IVF centrem v České republice pomáhá k početí párům z Česka i zahraničí. Rozhodují se pro nás právě proto, že se můžeme pochlubit vysoce kvalifikovaným týmem. Díky našim zaměstnancům můžeme každý den a každému pacientovi poskytovat odbornou pomoc a nadstandardní péči. Za samozřejmost považujeme osobní a citlivý přístup k potřebám každého klienta.

Buďte součástí našeho týmu

Úspěch naší kliniky stojí především na bezchybné spolupráci jednotlivých oddělení a dokonalé komunikaci s klientem. Neustále rosteme a nabízíme svým klientům více služeb. Proto hledáme vás – zkušené odborníky i mladé talenty, kteří pomohou zvyšovat kvalitu poskytované péče a komfort klientů. Hledáme kolegy, kteří přispějí svým umem a entuziasmem k rozvoji firmy i sebe sama. Hledáme lidi, které práce baví, kteří mají potěšení z interní spolupráce a pochopení pro potřeby klienta. Hledáme spolupracovníky přátelské a optimistické. Hledáme kolegy, pro něž je samozřejmostí pracovitost, slušnost, spolehlivost, nadhled a kreativní přístup k řešení problémů. Na oplátku nabízíme možnost osobního rozvoje. Na naší klinice vás čeká odborný i kariérní růst, spojení s prestižní značkou, přátelský tým a příjemné pracovní prostředí, různorodé úkoly a využijete i cizí jazyky.

Volné pozice

Máte rád/a komunikaci s lidmi? Víc Vás to baví zejména přes telefon nebo online call? Že Vás těší, když můžete někomu předat ty správné informace nebo mu pomoct se zorientovat? Domluvíte se s jistotou anglicky?

Že rozhodně chcete být součástí týmu, který pomáhá ženám na cestě k vytouženému miminku?

Pak se podívejte, co pro Vás máme.

O čem je práce v našem kontaktním centru pro pacientky?

Budete tím prvním, na koho se naše budoucí pacientka obrátí. Svým profesionálním a zároveň lidským vystupováním si jí získáte pro další péči na našich klinikách a předáte ji do patřičných rukou.

Zároveň stávající pacientky ve Vás nachází styčného důstojníka pro klíčové informace a kontakt s klinikou.

  • zejména telefonický, ale i sms, online a e-mailový kontakt s pacienty našich klinik
  • aktivní kontakt s pacientkami, které nás kontaktují poprvé a zajímají se o své možnosti, aktivní udržování kontaktu s těmito pacientkami
  • objednávání pacientek na vstupní konzultace s lékaři, příprava na tyto konzultace (dokumenty, objednání vyšetření apod.)
  • přijímání informací od pacientek, řešení jejich potřeb, přepojování na příslušná oddělení
  • podávání informací, vysvětlování, pomoc se zorientovat
  • spolupráce s ostatními kolegy – např. marketingem, koordinátorkami léčby, lékaři
  • práce v CRM systému, administrativa.

Jak si Vás představujeme?

  • rád/a používáte svůj komunikační talent v zájmu vyšších cílů – u nás se prakticky dějí zázraky a Vy chcete přispět k tomu, aby se nový zázrak mohl narodit
  • kamarádíte s telefonem, jeho zazvonění není pro Vás vyrušení, ale příležitost někomu pomoci
  • výborné komunikační a organizační schopnosti, pečlivost, samostatnost
  • kromě zpracování žádostí Vám nevadí ani aktivní kontakt s pacientkou (nečekáte, že se vždy ozve sama, ale jdete jí naproti a baví Vás to)
  • milé a vstřícné jednání, které je cítit i přes telefon
  • aktivní znalost angličtiny (B2) a jakýkoliv další jazyk výhodou
  • uživatelská znalost MS Office.

Co Vám nabídneme?

  • plný pracovní úvazek
  • práci v síti prestižních klinik se stabilním zázemím a moderními cíli
  • lidský a férový přístup kapitánky týmu Pavly
  • různorodou práci, která má skutečný smysl
  • možnost profesního růstu a rozvoje
  • motivující mzdové ohodnocení
  • 5 týdnů dovolené
  • obědy na pracovišti zdarma
  • jazykové vzdělávání pro zaměstnance
  • firemní benefity – multisport karta, příspěvek na životní pojištění, účast na akcích a další…

V případě zájmu nám, prosím, pošlete svůj životopis na email job@reprofit.cz. Těšíme se na Vás!

Zasláním Vašeho životopisu souhlasíte se zpracováním a uchováním Vašich osobních údajů ve smyslu zákona č. 110/2019 o zpracování osobních údajů, pro účely výběrového řízení, nejdéle však 2 roky. Současně potvrzujete, že osobní údaje uvedené v zaslaném životopise jsou pravdivé a přesné. Svůj souhlas můžete kdykoliv odvolat na emailové adrese job@reprofit.cz.

What will you do?

You will be responsible for communication with our foreign patients and potential patients, mostly by e-mail and phone. You will answer their questions, plan treatments, help them with planning their trip to the Czech Republic, and obtaining all the necessary documents and information.

  • Participate in consultations in a foreign language together with a doctor at the clinic.
  • Coordinate the necessary information among the patient, doctors, medical staff, and the clinic's accounting office.
  • Inseparable part of the work is keeping the necessary documentation in our internal systems and other administrative activities.

What do we expect?

  • The basis for the coordinator's work is a pro-patient approach and empathy to client requests. We welcome previous experience working with clients in tense situations.

  • Very good knowledge of foreign languages is required. Now, we are looking for a coordinator with Hungarian and the second language should be English or Czech. You should be able to speak and write in both of them (HU + EN/CZ).
  • Good time management and organization skills are a must.
  • Good knowledge of MS Office is an advantage and we expect also a positive relationship to learning new software.

What do we offer?

  • Responsible and meaningful work in a clinic with a long tradition.

  • Opportunity to use and increase your language skills daily.
  • Flexibility in terms of working hours.
  • Employee benefits - 5 weeks of vacation, free lunches, life insurance, friendly working atmosphere and more.

If you are interested in this offer, please send us your CV on e-mail: job@reprofit.cz

Máte vzdělání porodní asistentky nebo všeobecné sestry a tato práce je pro Vás posláním? Zajímá Vás obor gynekologie? Chcete mít pravidelný pracovní režim bez nočních směn? Že se rád/a usmíváte a víte, jak moc je profesionální a zároveň lidský a empatický přístup v péči o pacientky důležitý?

Pak se podívejte, co pro Vás máme.

O čem je práce zdravotní sestry na gynekologii na naší klinice?

  • vytváření vztahu s pacientkami – prezentace kliniky jako důvěryhodného a spolehlivého partnera, s důrazem na spokojenost pacientek

  • péče o gynekologické pacientky, těhotné pacientky, genetická ambulance
  • asistence lékařům v ambulanci i na sále
  • práce s papírovými i elektronickými kartami pacientů
  • příprava zdravotnického materiálu, odběry krve, infuze, předávání léků
  • příprava a úklid ambulancí a operačních sálů
  • občasná výpomoc na odděleních IVF.

Co od Vás očekáváme?

  • vzdělání v oboru porodní asistentka nebo všeobecná sestra (zkušenost z gynekologie je výhodou, ale není podmínkou)

  • ochotu práce o víkendech (1- max 2x v měsíci)
  • uživatelskou znalost PC
  • aktivní znalost angličtiny na komunikační úrovni výhodou
  • komunikativní osobnost, příjemné vystupování, organizační schopnosti
  • pozitivní a iniciativní přístup k práci, empatii, samostatnost, spolehlivost.

Co Vám nabídneme?

  • příjemný tým lidí, lidský a férový přístup vedení (na pozitivní firemní kultuře si zakládáme)

  • stabilní zázemí úspěšného a dobře fungujícího zdravotnického zařízení
  • moderní pracovní prostředí v centru Brna (Hlinky) s výbornou dostupností
  • práci na plný úvazek
  • jednosměnný provoz, bez nočních směn
  • podporu dalšího vzdělávání a rozvoje, jazykové kurzy na pracovišti
  • motivující mzdové ohodnocení
  • 5 týdnů dovolené
  • Firemní benefity – např. stravování na pracovišti zdarma (výběr z 12 jídel), Flexipass Card nebo Multisport karta, příspěvek na životní pojištění, příspěvek na rekreaci, firemní akce aj.

Nástup možný ihned.

V případě zájmu nám, prosím, pošlete svůj životopis na email job@reprofit.cz. Těšíme se na Vás!

Zasláním Vašeho životopisu souhlasíte se zpracováním a uchováním Vašich osobních údajů ve smyslu zákona č. 110/2019 o zpracování osobních údajů, pro účely výběrového řízení, nejdéle však 2 roky. Současně potvrzujete, že osobní údaje uvedené v zaslaném životopise jsou pravdivé a přesné. Svůj souhlas můžete kdykoliv odvolat na emailové adrese job@reprofit.cz.

Baví Vás data, čísla a máte blízko k oboru Finance? Kamarádíte s počítačem a neleknete se administrativy? Rád/a komunikujete, domluvíte se i anglicky? Těší Vás, když můžete někomu pomoci? Třeba jsme se právě našli!

Co u nás budete dělat?

  • Vystavovat faktury našim pacientům, připravovat podklady pro fakturaci dárcovského programu
  • Kontrolovat vyfakturování léčeb a jejich kompletování (návaznost faktura – úhrada -vyúčtování)
  • Vést pokladní knihy, příjem a výdej hotovosti, přijímat platby kartou
  • Dělat inventury pokladny
  • Komunikovat s pacienty ohledně úhrady za naše služby, dohlížet na včasnost plateb a úhrad
  • Pracovat v našem interním systému, zadávat data, párovat přijaté platby
  • Vést agendu příchozí a odchozí pošty, obsluhovat emailový účet týkající se plateb
  • Zpracovávat podklady pro účetní oddělení
  • Další administrativní agenda finančního oddělení.

Bez čeho se neobejdete?

  • výborné organizační schopnosti, pečlivost, samostatnost, zodpovědnost
  • milé a vstřícné vystupování
  • aktivní znalost angličtiny na komunikativní úrovni - pro každodenní komunikaci s pacienty při úhradách služeb
  • SŠ vzdělání (ekonomický směr výhodou)
  • uživatelská znalost MS Office, zejm. Excel
  • ochota občasné práce o víkendu v dopoledních hodinách (s příplatkem).

Co Vám nabídneme?

  • práci v prestižní klinice se stabilním zázemím a moderními cíli
  • lidský a férový přístup kapitána týmu Ondry
  • různorodou práci v příjemném kolektivu
  • možnost profesního růstu a rozvoje
  • motivující mzdové ohodnocení
  • 5 týdnů dovolené
  • obědy na pracovišti zdarma – výběr z 12 jídel
  • jazykové vzdělávání pro zaměstnance (angličtinu můžete pilovat)
  • firemní benefity – multisport karta, příspěvek na životní pojištění, účast na akcích a další…

V případě zájmu nám, prosím, pošlete svůj životopis na email job@reprofit.cz. Těšíme se na Vás!

Zasláním Vašeho životopisu souhlasíte se zpracováním a uchováním Vašich osobních údajů ve smyslu zákona č. 110/2019 o zpracování osobních údajů, pro účely výběrového řízení, nejdéle však 2 roky. Současně potvrzujete, že osobní údaje uvedené v zaslaném životopise jsou pravdivé a přesné. Svůj souhlas můžete kdykoliv odvolat na emailové adrese job@reprofit.cz.

None

Myslíte si, že bychom si mohli rozumět? V tom případě nám pošlete svůj strukturovaný životopis a motivační dopis na e-mail job@reprofit.cz. Do předmětu zprávy prosím uveďte název konkrétní pozice.