Volná místa
Na naší klinice si zakládáme nejen na přátelské a příjemné atmosféře uvnitř pracovního týmu, ale především na odbornosti, profesionalitě a vysoce individuálnímu přístupu. Pacient je pro nás vždy na prvním místě.
Kdo jsme?
Buďte součástí našeho týmu
Volné pozice
Máte rád/a komunikaci s lidmi? Víc Vás to baví zejména přes telefon nebo online call? Že Vás těší, když můžete někomu předat ty správné informace nebo mu pomoct se zorientovat? Domluvíte se s jistotou anglicky?
Že rozhodně chcete být součástí týmu, který pomáhá ženám na cestě k vytouženému miminku?
Pak se podívejte, co pro Vás máme.
O čem je práce v našem kontaktním centru pro pacientky?
Budete tím prvním, na koho se naše budoucí pacientka obrátí. Svým profesionálním a zároveň lidským vystupováním si jí získáte pro další péči na našich klinikách a předáte ji do patřičných rukou.
Zároveň stávající pacientky ve Vás nachází styčného důstojníka pro klíčové informace a kontakt s klinikou.
- zejména telefonický, ale i sms, online a e-mailový kontakt s pacienty našich klinik
- aktivní kontakt s pacientkami, které nás kontaktují poprvé a zajímají se o své možnosti, aktivní udržování kontaktu s těmito pacientkami
- objednávání pacientek na vstupní konzultace s lékaři, příprava na tyto konzultace (dokumenty, objednání vyšetření apod.)
- přijímání informací od pacientek, řešení jejich potřeb, přepojování na příslušná oddělení
- podávání informací, vysvětlování, pomoc se zorientovat
- spolupráce s ostatními kolegy – např. marketingem, koordinátorkami léčby, lékaři
- práce v CRM systému, administrativa.
Jak si Vás představujeme?
- rád/a používáte svůj komunikační talent v zájmu vyšších cílů – u nás se prakticky dějí zázraky a Vy chcete přispět k tomu, aby se nový zázrak mohl narodit
- kamarádíte s telefonem, jeho zazvonění není pro Vás vyrušení, ale příležitost někomu pomoci
- výborné komunikační a organizační schopnosti, pečlivost, samostatnost
- kromě zpracování žádostí Vám nevadí ani aktivní kontakt s pacientkou (nečekáte, že se vždy ozve sama, ale jdete jí naproti a baví Vás to)
- milé a vstřícné jednání, které je cítit i přes telefon
- aktivní znalost angličtiny (B2) a jakýkoliv další jazyk výhodou
- uživatelská znalost MS Office.
Co Vám nabídneme?
- plný pracovní úvazek
- práci v síti prestižních klinik se stabilním zázemím a moderními cíli
- lidský a férový přístup kapitánky týmu Pavly
- různorodou práci, která má skutečný smysl
- možnost profesního růstu a rozvoje
- motivující mzdové ohodnocení
- 5 týdnů dovolené
- obědy na pracovišti zdarma
- jazykové vzdělávání pro zaměstnance
- firemní benefity – multisport karta, příspěvek na životní pojištění, účast na akcích a další…
V případě zájmu nám, prosím, pošlete svůj životopis na email job@reprofit.cz. Těšíme se na Vás!
Zasláním Vašeho životopisu souhlasíte se zpracováním a uchováním Vašich osobních údajů ve smyslu zákona č. 110/2019 o zpracování osobních údajů, pro účely výběrového řízení, nejdéle však 2 roky. Současně potvrzujete, že osobní údaje uvedené v zaslaném životopise jsou pravdivé a přesné. Svůj souhlas můžete kdykoliv odvolat na emailové adrese job@reprofit.cz.
What will you do?
You will be responsible for communication with our foreign patients and potential patients, mostly by e-mail and phone. You will answer their questions, plan treatments, help them with planning their trip to the Czech Republic, and obtaining all the necessary documents and information.
- Participate in consultations in a foreign language together with a doctor at the clinic.
- Coordinate the necessary information among the patient, doctors, medical staff, and the clinic's accounting office.
- Inseparable part of the work is keeping the necessary documentation in our internal systems and other administrative activities.
What do we expect?
-
The basis for the coordinator's work is a pro-patient approach and empathy to client requests. We welcome previous experience working with clients in tense situations.
- Very good knowledge of foreign languages is required. Now, we are looking for a coordinator with Hungarian and the second language should be English or Czech. You should be able to speak and write in both of them (HU + EN/CZ).
- Good time management and organization skills are a must.
- Good knowledge of MS Office is an advantage and we expect also a positive relationship to learning new software.
What do we offer?
-
Responsible and meaningful work in a clinic with a long tradition.
- Opportunity to use and increase your language skills daily.
- Flexibility in terms of working hours.
- Employee benefits - 5 weeks of vacation, free lunches, life insurance, friendly working atmosphere and more.
If you are interested in this offer, please send us your CV on e-mail: job@reprofit.cz
Máte vzdělání porodní asistentky nebo všeobecné sestry a tato práce je pro Vás posláním? Zajímá Vás obor gynekologie? Chcete mít pravidelný pracovní režim bez nočních směn? Že se rád/a usmíváte a víte, jak moc je profesionální a zároveň lidský a empatický přístup v péči o pacientky důležitý?
Pak se podívejte, co pro Vás máme.
O čem je práce zdravotní sestry na gynekologii na naší klinice?
-
vytváření vztahu s pacientkami – prezentace kliniky jako důvěryhodného a spolehlivého partnera, s důrazem na spokojenost pacientek
- péče o gynekologické pacientky, těhotné pacientky, genetická ambulance
- asistence lékařům v ambulanci i na sále
- práce s papírovými i elektronickými kartami pacientů
- příprava zdravotnického materiálu, odběry krve, infuze, předávání léků
- příprava a úklid ambulancí a operačních sálů
- občasná výpomoc na odděleních IVF.
Co od Vás očekáváme?
-
vzdělání v oboru porodní asistentka nebo všeobecná sestra (zkušenost z gynekologie je výhodou, ale není podmínkou)
- ochotu práce o víkendech (1- max 2x v měsíci)
- uživatelskou znalost PC
- aktivní znalost angličtiny na komunikační úrovni výhodou
- komunikativní osobnost, příjemné vystupování, organizační schopnosti
- pozitivní a iniciativní přístup k práci, empatii, samostatnost, spolehlivost.
Co Vám nabídneme?
-
příjemný tým lidí, lidský a férový přístup vedení (na pozitivní firemní kultuře si zakládáme)
- stabilní zázemí úspěšného a dobře fungujícího zdravotnického zařízení
- moderní pracovní prostředí v centru Brna (Hlinky) s výbornou dostupností
- práci na plný úvazek
- jednosměnný provoz, bez nočních směn
- podporu dalšího vzdělávání a rozvoje, jazykové kurzy na pracovišti
- motivující mzdové ohodnocení
- 5 týdnů dovolené
- Firemní benefity – např. stravování na pracovišti zdarma (výběr z 12 jídel), Flexipass Card nebo Multisport karta, příspěvek na životní pojištění, příspěvek na rekreaci, firemní akce aj.
Nástup možný ihned.
V případě zájmu nám, prosím, pošlete svůj životopis na email job@reprofit.cz. Těšíme se na Vás!
Zasláním Vašeho životopisu souhlasíte se zpracováním a uchováním Vašich osobních údajů ve smyslu zákona č. 110/2019 o zpracování osobních údajů, pro účely výběrového řízení, nejdéle však 2 roky. Současně potvrzujete, že osobní údaje uvedené v zaslaném životopise jsou pravdivé a přesné. Svůj souhlas můžete kdykoliv odvolat na emailové adrese job@reprofit.cz.
Baví Vás data, čísla a máte blízko k oboru Finance? Kamarádíte s počítačem a neleknete se administrativy? Rád/a komunikujete, domluvíte se i anglicky? Těší Vás, když můžete někomu pomoci? Třeba jsme se právě našli!
Co u nás budete dělat?
- Vystavovat faktury našim pacientům, připravovat podklady pro fakturaci dárcovského programu
- Kontrolovat vyfakturování léčeb a jejich kompletování (návaznost faktura – úhrada -vyúčtování)
- Vést pokladní knihy, příjem a výdej hotovosti, přijímat platby kartou
- Dělat inventury pokladny
- Komunikovat s pacienty ohledně úhrady za naše služby, dohlížet na včasnost plateb a úhrad
- Pracovat v našem interním systému, zadávat data, párovat přijaté platby
- Vést agendu příchozí a odchozí pošty, obsluhovat emailový účet týkající se plateb
- Zpracovávat podklady pro účetní oddělení
- Další administrativní agenda finančního oddělení.
Bez čeho se neobejdete?
- výborné organizační schopnosti, pečlivost, samostatnost, zodpovědnost
- milé a vstřícné vystupování
- aktivní znalost angličtiny na komunikativní úrovni - pro každodenní komunikaci s pacienty při úhradách služeb
- SŠ vzdělání (ekonomický směr výhodou)
- uživatelská znalost MS Office, zejm. Excel
- ochota občasné práce o víkendu v dopoledních hodinách (s příplatkem).
Co Vám nabídneme?
- práci v prestižní klinice se stabilním zázemím a moderními cíli
- lidský a férový přístup kapitána týmu Ondry
- různorodou práci v příjemném kolektivu
- možnost profesního růstu a rozvoje
- motivující mzdové ohodnocení
- 5 týdnů dovolené
- obědy na pracovišti zdarma – výběr z 12 jídel
- jazykové vzdělávání pro zaměstnance (angličtinu můžete pilovat)
- firemní benefity – multisport karta, příspěvek na životní pojištění, účast na akcích a další…
V případě zájmu nám, prosím, pošlete svůj životopis na email job@reprofit.cz. Těšíme se na Vás!
Zasláním Vašeho životopisu souhlasíte se zpracováním a uchováním Vašich osobních údajů ve smyslu zákona č. 110/2019 o zpracování osobních údajů, pro účely výběrového řízení, nejdéle však 2 roky. Současně potvrzujete, že osobní údaje uvedené v zaslaném životopise jsou pravdivé a přesné. Svůj souhlas můžete kdykoliv odvolat na emailové adrese job@reprofit.cz.

Myslíte si, že bychom si mohli rozumět? V tom případě nám pošlete svůj strukturovaný životopis a motivační dopis na e-mail job@reprofit.cz. Do předmětu zprávy prosím uveďte název konkrétní pozice.